Mera blåbär!

Jag, Tuvis och Diesel gav oss iväg och plockade lite mera blåbär idag. Bidde ca 2 liter till! Så nu kokar jag sylt (återstår att se om den kommer att gå att äta...).
Tuva tyckte faktiskt att det var riktigt roligt att plocka bär. Åtminstone i nästan 5 minuter....

Ska fixa middag snart. Har inte planerat nåt (som vanligt) så det blir köpta köttbullar, potatis och brynta morötter. Det lär väl gå ner det oxå.

I kväll ska jag dra iväg en sväng till Brukshundsklubben och kika lite. Vad som väntar vet jag egentligen inte, men dom har nåt för sig där på onsdagskvällar och kanske är det nåt för mig och vovven.

Snart kokar sylten.... Gud så husmorlig man kan vara ibland :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback