Naken polis??

Häromdagen när jag och Nellie var ute och gick med vovven så kom vi på att vi skulle kika in till Mike på polisstationen. Bara in och morsa liksom.
När vi steg in så satt receptionisten där och jag frågade om Micke var där.
-Ja, svarade hon, men han har besök. Hade ni tänkt hälsa på polisen? (frågan var nog mest riktad till Nellie tror jag...)
Sen sa hon: -Han har inga kläder på sig heller. Alltså, han har inte fått på sig någon uniform ännu....

Kunde inte annat än att skratta gott!
Vore väl lattjo om konstapeln satt näck på torsdagar och arbetade? Kanske med "pickadollen" i högsta beredskap..??

Nä, jag håller med... Det här spårar ur.... Bäst att sluta skriva nu!
(Sorry Mike....  :))

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ha Ha Ha Ha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback