Abra kadabra!!!

I morse kom Tomten!
Jag såg faktiskt Rudolf och släden strax innan. Tomten sa att han hade parkerat släden nere vid älven....



Hörde att den här Tomten haft fullt upp. Och det förstår man ju - julafton och allt. Hoppas inte Rudolf och co tappade tålamodet bara.

Det var paketöppning och läsning av alla rim förstås.
Den bästa julklappen verkar vara Tuvas trollerilåda. Även lillasyster trollar hej-vilt! Det kanske blir bra med lite träning=)
Och Tuvis tyckte det var skitkul med autograferna! Dom står på hennes skrivbord nu:) Först trodde hon inte att det var Daniel Karlsson som skrivit till henne, men nu vet hon!:)

Sedan var Kim tvungen att dra iväg och jobba.

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Faster och jag tog en långprommis med vovven, strax innan det blev mörkt. Sen slappade vi och kollade på "Bruce den allsmäktige". Kul film!!! (Råkade missa "Kalle Anka och hans vänner"... Är det en dödssynd eller....??)
En dusch för vissa, och ett bad för mig, sen julmiddag! Massor med smaskens!!!!

Sitter nu här och är tokmätt.

Kimpa ska iväg och jobba i kväll, och sen får han väl sova ca 4 tim. för att sen åka och jobba på julottan i morrn.....

Nä, nu ska jag slappa och smälta maten lite....

Kram!

.

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jag såg på Tomteverkstan, sen lyssnade jag på resten av Kalle Anka från köket.... Jo jag hoppade in i handlingen igen när jag hörde att det var Pinocchio och sen kollade jag på en snutt från nån ny film. Sen var det köket igen. Men det gjorde inte så mycket. :)

Postat av: Åsa

Nä, man överlever helt klart utan Kalle Anka....

2008-12-25 @ 14:08:43
Postat av: Jannike

ja.... absolut!!! men vi har en annan absolut nödvändig TV-ingrediens på julaftonskvällen - nämligen "Karl-Bertil Jonssons julafton"!



Kram, hoppas du har riktigt kul ikväll!!!

2008-12-25 @ 23:05:54
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback