Behöver aldrig mer någon frissa...

... för nu har jag slitit av mig allt mitt hår, med rötter och allt!!!
TV4-helvetet finns inte på tv:n!!!
Har det hänt förut??? NÄ!
Händer det precis när det är final-röstning på Idol???? JA!!

Jag blir tamejfan galnare än galen!!!! SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!

Nu hugger jag snart av mig tummen eller nåt....

Här skulle jag kunna skriva alla fula ord jag kan, men det vore alltför illa så jag avstår. Men jag har alla orden i huvudet...!!!!  Åååååå, BAJS OXÅ !!!!!

Hälsningar från en SKOGSTOKIG, SKALLIG ÅSA!!!!


.

Kommentarer
Postat av: Maggan

VA???????? Vad ska jag då frissa och fixa idag?

Du kan väl dra i nåt annat än håret.........

Postat av: Åsa

Tänkte att du kunde prova ut en schysst peruk åt mig idag... Blir så kallt om knoppen att vara utan hår..=)

2008-12-13 @ 09:53:18
Postat av: johanna

Hade ni oxå snö på parabolhuvudena??!!

Frippe klev upp och sopade av dom, sen hade vi bild.

2008-12-13 @ 12:36:18
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Johanna - Vi HADE snö och Kimpa tog bort den. När 4:an helt plötsligt var borta sopades snö bort igen, men det var tyvärr inte problemet....

Måste ha varit ViaSat eller djävulen som ställde till det....

2008-12-13 @ 18:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback