Cheeeeses....

Här sitter jag i ett sovande hus. Alla sover utom jag!
Men nu känner jag att det är dax. Ska ju upp och mocka hästbajs tidigt i morgonbitti.... (Hade inte varit helt fel med sovmorgon dock...)

På jobbfronten är det toppen! Har blivit lovad en anställning i januari. Snacka om att det känns super-duper! Och det är skitbra jobbarkompisar så bara det är ju kanon! Men nu ska jag ha jullov först=)

I morgon kommer fasterjenny oxå. ÄNTLIGEN!!!!

Nä, nu ska jag kissa hunden och sen blir det bingen. Go'natt!!

.

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis, vad skönt det måste kännas!

Då syns vi säkert på Hammarn efter nyår på veckorna!

Lunch måste ju ätas...!

Vi ska (om inget konstigt inträffar) möblera in oss i skadehörnan på Aktsam efter nyår...känns helkul, men lite konstigt samtidigt. Vi får hoppas på det bästa!

Postat av: Åsa

Ja, vi tar och lunchar och uppdaterar oss lite någon dag inpå nya året. Ha det gott!

2008-12-20 @ 14:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback