Gott nytt år!

Dagen till ära har min näbb börjat snörvla. Kanske var det för att jag var på Apoteket igår och handlade sån där ny nässpray som fixar både täppa och rinnsnuva... Köpte bara "uti-fall-att". Typiskt!
Men det går nog över. Om inte annat ska jag försöka bota det med allt möjligt flytande...:) (Ska dock inte hälla det i näsan!)

I dag står jag vid spisen och försöker göra nåt som ska bli gott. Bara att hoppas att jag lyckas. Det är ju alltid lite nervöst att bjuda på nåt man aldrig gjort förut (och lite dumdristigt oxå kanske...?). Men vi blir nog mätta på nåt vis!

Sen blir det en prommis. Måste oxå åka och handla lite mera (fan lika bra att campa nere på mataffären känns det som...). En dusch och sen ska den stora gåtan lösas.... Vad ska jag ha på mig ikväll?????? Ack, ack....

Nä, nu måste jag fortsätta i köket!

Önskar er alla ett fantastiskt GOTT NYTT ÅR!!!!

???????????????????????

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gott Nytt År, ni med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback