Julen är over.....

Eller, egentligen inte. För det är så förbajjat med julmat kvar i kylen. Eller kanske inte så mycket egentligen.... .
Jenny har precis åkt vidare. Det har varit så himla mysigt att ha henne hos oss. Faktiskt så tycker jag att hon borde flytta hit och  bo här med oss! En bra idé!!! Men då finnsförstås risken att hon blir ihjältjatad om att spela biljard, spel och allt vad det nu är.
Framåt våren ska vi nog åka och hälsa på faster i Götet!
Hon fick i julklapp en strumpa.... Jag hann inte sticka klart den andra, men det ska jag förstås göra.

Idag får vi nya gäster. Bubb och Vonn kommer och hälsar på. Ska nog strunta i julmaten och koka pasta med någon god sås istället. Och en maffig sallad med fetaost, oliver och sånt. Ett tips - prova att riva fetaosten över salladen. Smaken kommer fram mera på nåt vis. Gott tycker jag!

Fortfarande lite seg efter juldagen. Måste vara en kombination av ålder och "för sällan festande"...? Men man är väl inte sämre än att det kan bli ett glas rött när våra gäster dyker upp...:)

Hmmm. Undrar om man ska övertala Tuvalisa att vi ska kolla på "HighSchool musical" och slappa en stund....

Ses! Hoppas ni haft en god jul och att ni inte blåser bort i "stormen"...

Kram!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback