Kan bli beslutsångest...

Gå ut?
Och i så fall vart...?

Här är ett "klipp" direkt från Snygg-Emils blogg:

Juldagen i Hammarstrand ser ut på följade sätt. Både Lergodset och Kaffestugan kommer att ha öppet. Hotellet har tyvärr stängt!  

Lergodset
 20.00 - 02.00
Band från Rockhuset spelar under kvällen. Entrèn öppnar kl 20.00 Entrékostnad: 140kr  


Kaffestugan
 20.00 - 02.00
Både övre och nedrevåning öppen. Band från Rockhuset spelar under kvällen. Entrèn öppnar kl 20.00 Entrékostnad: 140kr   Ett tips från mig, kom tidigt och lös in er!! Sprid gärna denna information vidare i era bloggar.

Vid närmare eftertanke känns det nog som om Kaffestugan lockar mest... Eller....?
Trist att det blir två ställen för då sprids ju folket. Men det kan ju bli skitkul ändå förstås...  Man måste nog gå ut va'??
Vart går allt gamm-folk som jag????

.


Kommentarer
Postat av: Jannike

Undrar om min förra kommentar gick iväg????



Hur som helst - Lergodset skulle jag som gammkärring" helst gått på;-)





Kram!!

Postat av: Suss

Hm... tror jag håller med Jannike.. fast inte det om att ni e gammkärringar... men vi får väl an si vart man lyckas pressa sig in och svänga sina lurviga..



2008-12-22 @ 09:42:58
Postat av: Anna-Karin

Jag tänkte gå mot strömmen och gå ut på godset den 26:e istället (Berit Blues.) då tror jag att vår ålder passar fint.



Kram och God Jul på dej!

2008-12-22 @ 12:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback