Very mycket folk....

I dag har jag varit med om något som jag aldrig tidigare råkat ut för. Nä, inget häftigt eller så....
Jag fick åka runt byn och leta parkeringsplats!!! What the f.... Är jag i Stockholm eller...?
Till råga på allt så hade jag till en början parkerat PRECIS utanför Konsums dörr. Med den utgångspunkten gjorde jag och barnen lite ärenden här och där. Sen skulle det handlas mat och när vi packat in oss i bilen och börjat rulla ut på Centralgatan så slår mig tanken..."Varför inte stå kvar och handla på Konsum????" (Någon med horn i skallen började sjunga och dansa i ren skadeglädje!)

Nåja, tänkte jag, vi åker väl på ICA som tanken var först (fråga mig inte varför...). Men då började jakten på parkeringsplats. Suck!
Till slut hamnade vi i alla fall på Konsum, men med en betydligt sämre plats. (Han med hornen tjöt nu av hånfullt skratt!!!)

Det är bara att hoppas att handlarna på Hammarn idag har haft dagskassor så det bara dånar!!!!

http://www.thecreativenut.co.uk/acatalog/Devil.jpgMoahahahahahaha........

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback