Älgfilé och ugnsrostade rotfrukter...

Mmmm! Nu är jag proppmätt, igen! Borde undvika det fenomenet, men vad gör man när det är så förbajjat gott?!
Idag kockade jag till älgfilé, ugnsrostade rotfrukter, bea och sallad. Och ett glas rött då....

image69

Det är Bollibompa på tv'n, men Tuvalisa håller på att lära Nellie bokstäver och då finns det ingen tid för barnprogram!

I kväll är det Melodifestivalen. Några tippade vinnare antar jag. Det är ju Carola & Andreas, Sanna Nielsen och Ola. Micke Ajax lirar trummor till bröderna Rongedal. Vem går vidare tro? Tippar på C & A och Ola.... Nån som sätter emot?

Nä, nu ska jag stänga av här och ha en trevlig (!) lördagskväll!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Åh vad gott! Haqvin och jag har iof ätit handrullade köttbullar med spagetti (och jag åt nån rotfruktsröra med cashewnötter som inte alls smakade, jag lämnade det mesta och öppnade en öl istället.....fiffigt)

Postat av: Jannike

Muuummmma... åh va´ gott det ser ut!!

Själv sitter jag med en febersjuk Mimmi bredvid mig i soffan, har öroninflammation och förkylningsastma så efter flera timmars besök hos doktor o apotek är det så dags för en massa medicinering... Icke gott tycker Mimmi:-( Vi har ätit pizza-rester och tårtbit.... eller jag har....

Kram!!

2008-02-16 @ 20:17:17
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Åsa R

Kvasthilda - Hemmagjorda köttbullar är jäklar inte illa! En öl istället för rotfrukt...Tja, det funkar säkert bra. Det ska ju vara en massa "köttbullar" ölen oxå, så mätt blir man nog!

Jannike - Å va trist att Mimmi är sjuk igen. Hälsa henne från oss alla att hon ska krya på sig! Ge henne en stärkande kram!

Kram, kram!

2008-02-16 @ 21:38:16
URL: http://ace67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback