Alla hjärtans middag!

Idag är vi bjudna på Alla hjärtans middag hos M&M. Najs som bara den!
Egentligen skulle Tuva rida ikväll, vilket brukar vara det mest heliga på hela veckan. Men gissa?! Hon hoppar över ridningen för att gå på middag i stället. Jodå! Och visst smäller det högt att få vara med M&M och kusinerna (tycker både stora och små!).

Så kanske jag ska proppa i mig min lunchmacka nu, så är jag lagomt hungrig tills det blir dax. Å andra sidan brukar jag kunna svulla i mig det mesta, när som helst....

Idag har jag brukat sprätt-kniven igen! Den här gången klarade jag mig dock från blodvite. Fick en laddning ljus som jag beställde på mässan. Känns som evigheter sen och jag hade nästan glömt bort dom. Det är väldigt vackra ljus, men jag undrar om dom är för dyra...? Nåja, det märks väl...





En hjärtekram till er alla på denna dag!

Kommentarer
Postat av: Marja

Massor med hjärtan & kramar från mig!

Postat av: johanna

Kram till dig med!

2008-02-14 @ 21:57:07
URL: http://josblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback