Fika och slalom, och fika igen...

Idag tog jag och barnen en sparktur till Café Rosengård. Där  käkade Nellie två bullar och Tuva en chokladboll och nästan en hel Snoddas.... Lunchen?? Själv gav jag mig på en kokoskaka med chokladbotten men det var så extremt sött att jag klarade inte av att äta upp hela (synd??).

Sen blev det slalomåkning. Härligt före! Mina fötter klagade dock efter ett tag och det var skönt att gå in och dricka lite kaffe och äta en varmkorv. Nellie har ju lärt sig att åka själv i barnbacken (alltså utan sele) och hon svänger som en Gud! (Hur svänger egentligen en Gud...?)
Tuvalisa hittade Kevin Jansson (Höög?) och de var som ler- och långhalm. Toksöta!

Väl hemma igen så tog jag, med god hjälp av Nellie, och rullade köttbullar med mycket kryddpeppar. Till det spagetti. Mums!

Nu sover barnen och jag är skittrött. Låg hos Tuva och höll på somna när hon säger: "Hur länge ska du ligga här?" Hon förklarade att det var visst mysigt att jag låg där, men det gjorde inget om jag gick för det var så himla varmt.... Sötnos!

Kom på att jag glömt att lägga in den här bilden. Det var ett tag sen, men visst är dom fina allihopa!!

image71

Nä, nu ska jag stänga av datorn och försöka att inte gruva mig alltför mycket inför morgondagen... Som sagt, det kunde ju varit värre... (Men jag ser INTE fram emot det. Särskilt inte bedövningssprutan som känns som att dom sticker den rakt igenom hela huvudet!!!!)

Vi hörs igen, om jag överlever....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Det ska väl mer än en fistel för att ta dö på en hårding som du?! Jag ska tänka på dig!! Hör av mej så vi får veta hur det gått för oss! (konstig mening men va f-n...) Kjam!!

Postat av: Eva

Hejsan det går säkert bra. men du kolla bara så att det inte är vaktmästarn som ska operera Lanstinget har ju inte så bra budget .Bussigt va?

Kram Eva

2008-02-17 @ 20:40:02
Postat av: Jannike

ja Åsa... lycka till!!! Det kommer att gå jättebra!!!

kram!!

2008-02-17 @ 20:42:11
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Katarina.S

Klart det kommer att gå bra!
Varför skulle dom misslyckas just imorgon?
:)

Kram Katarina

2008-02-17 @ 21:43:51
Postat av: alias Kvasthilda

Jaså blev det handrullade köttbullar hos er med?

Ja jag hoppas också det går bra. Det gör det nog!

2008-02-18 @ 10:31:37
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa R

Tack alla!
Och det var inte vaktmästaren!

2008-02-18 @ 18:21:56
URL: http://ace67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback