Författar-lust

Ibland har jag lite tid över här (he,he!) och nu har jag faktiskt gått in på författar-linjen lite smått. Nä, det är inte så seriöst som det kanske låter. Men är ni sugna att själva skriva så kolla in detta. Har inga som helst förhoppningar om någon "framgång", men det är rätt skoj att fördriva tiden med!

Blogg-eländet vill inte lägga in bilder idag. Attans oxå, jag som hade laddat in lite i datorn. Bland annat på rosorna och kortet som Nellie gjort som jag fick igår, dagen till ära. Ja, själv hade jag ingenting till någon av mina nära och kära... Jag som predikat om bra "Alla hjärtans"-gåvor... Snacka om dubbelmoral?!

Nu är det snart helg. För dom flesta. Även om jag ska jobba i morgon så känns det härligt med fredag. I dag ska jag fixa fläskfilé med rivna morötter och äpplen  som serveras med hemgjord potatismos. MUMS!
(Fan, jag kommer att äta ihjäl mig en vacker dag....)

Åsså är det ju "Let's Dance" ikväll. Kul att kolla på!
Vissa kan ju få åka ut fortare än andra..... Linda och Mi till exempel....

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja ,jag tordes ju inte annat än att gå på spiritofjamtland
och handla alla hjärtans presenter he,he

2008-02-15 @ 17:29:02
Postat av: Jannike

Vaaa säger du?? Vill du att LINDA ska ut??? Ja, ok, det må vara att man får lite mindervärdeskomplex när man checkar in dom benen och den bysten (Niclas håller på att dö varje gång... tror det blir blodtomt i skallen... ja, alltså DEN skallen...HaHaHaHa) ... men jag har gärna henne kvar BARA för Daniel Da Silva... vilken underbar kille säger jag bara!!

Jag hade i alla fall nästan tänkt be att få komma upp o hälsa på med tjejerna i morron, men som det ser ut nu blir jag o Mimmi hemma... hon vaknade med feber i morse igen, och har varit som ett vrak hela dan - feber, huvudvärk ...

Kram!!

MEN - det är väl tur att vi alla har olika smak!!!!

Postat av: Jannike

Oj .... det där med smaken skulle ju naturligtvis INTE kommit sist... hade ju att göra med Linda eller INTE Linda, Daniel eller INTE Daniel...

2008-02-15 @ 19:23:17
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Eva

Eva -Du gjorde förstås helt rätt! Tillfredsställande att jag lyckats ingjuta skräck i någon... :)

Jannike - Faktum är att jag, när jag såg programmet igår, började ångra lite att jag önskade ut Linda. Det var nåt som gjorde att jag helt plötsligt tyckte att hon skulle få vara kvar ett tag till (och det beror INTE på bröna'!). Och Daniel är ju superduktig förstås!

Kram på er!

2008-02-16 @ 10:07:19
Postat av: Åsa

Totalt hjärnsläpp?
Det var ju inte Eva,utan JAG som skrev förra inlägget... Åsa alltså...

2008-02-16 @ 10:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback