Let's dance & Latte

Var bara tvungen att kila in på fiket och köpa med mig en latte IGEN! Inte bra, "määääääään" gott! Å på nåt vis är det lite fränt att gå på jobbet med en lattemugg i näven. Jag vet, det där lät underligt. (Flytta till storstan din jävla idiot, typ...)

Orkade inte vara vaken till omröstningen på Let's Dance igår. Såg på nätet att Guld-dojjan åkte ut. Som jag nämnt tidigare finns det andra aspiranter som borde åkt före. Men som någon kanske redan sett så ångrar jag lite att jag önskade ut Linda. Hon är ingen favorit, men det var nåt igår som gjorde att jag ångrade mig lite...

Så här tycker nog jag... (idag!). Turordning att åka ut...:
1) Mi & Johan
2) Karl-Petter & Jeanette
3) Matte & Carin (sorry guys...)
4) Linda & Daniel (jamen nån gång måste hon ju åka...?!)
5) Tony & Annika
.....sen blir det svårt.... Mina favoriter är både Danny och Tina. Låter det vara osagt så länge. Må bäste man (kvinna) vinna helt enkelt!

I natt drömde jag igen! Vaknade och klev upp (i drömmen alltså). Där satt M&M vid frukostbordet. Jag konstaterade att Micke varit vaken före mig trots att han jobbat natt. Men det var nåt märkligt med honom... Till slut kom jag på det. Han hade Adams frisyr!!! Hmmm.... vad får man allt ifrån???



 


Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej där!

Måste tillstå att jag blev jäkligt förvånad när Cecilia o Gulddojan åkte ut... hon hade svårt att hålla tårarna borta... jag tror överhuvudtaget inte det fanns med i deras tankevärld;-(Sen att det var före Karl-petter och Matte - även om jag tycker att Matte är grymt läcker, så tycker jag han är 0 till dansare... Richard KAN ju dansa i alla fall...

Jag håller oxå på Tina, ELLER Daniel.... Har lite svårt för Danny... vet inte varför... Men fortsätter hans dans att utvecklas kan jag
mycket väl ändra mig - han är ju verkligen duktig..

Kram!!

Postat av: Åsa

Matte...njä.... not my type of guy...

2008-02-16 @ 10:35:10
Postat av: Jannike

Nä... det förstår jag nästan... ;-)Men som sagt tidigare - VICKEN JÄDRA TUR att smaken är som baken delad...!!

Kram!

2008-02-16 @ 11:51:24
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback