Lite nervös...

Ja, det är jag allt. Inför operationen på måndag. Visst, det är en liten operation - och det kunde ha varit betydligt värre. Men ändå...
Jag får i alla fall med mig familjen så jag behöver inte fundera på om jag orkar köra hem sen. Tror att jag bommar igen butiken (bokstavligt talat!) både måndagen och tisdagen. Känns som att risken är stor att jag vill ha en rekreationsdag. Kanske ligga i soffan och kolla på film tillsammans med mitt förmodade bandage vid örat.

Hade ju tänkt tona håret (det gråa skulle bort, bort!!) men konstaterar att nu kommer farbror doktorn även att extraknäcka som frisör. Även om det inte är någon frisör jag önskar anlita.... Får vänta med att fixa frissan tills eländet växer ut igen. Eller oxå får jag be Maggan att göra tuppkam på mig? Vad tror ni om det???

  Nåt åt det här hållet kanske...? Eller...Njae....

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Nja....

Jag ska till frissan imorgon, äntligen! Dock har jag inte planer på nån tuppkam. :)

Postat av: Berit

Hej !
Jag färgade håret i helgen, blev si så där...
Hoppas allt är bra med dig....
Hej o hå från från Berit

2008-02-12 @ 21:58:13
Postat av: Marja

Du får en till gap-skratt titt som tätt, du & tuppkam! Allt klär en skönhet. Kram...

2008-02-12 @ 22:39:42
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: Jannike

ja det var inte så lätt inte... menar du att du måste raka bort hår... eller? Stackare, vilka funderingar!

Kram till dig!!

2008-02-13 @ 07:30:47
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Åsa

Kom igen Kvasthilda! Kör på en tuppkam vettja! Man måste ju våga :D
Hoppas du blir nöjd efter frisör-besöket!

Berit - Kul att göra nåt nytt. Blev det bara si så där? Man brukar ju vara mest kritisk själv. Jag tror du blev skitsnygg!

Marja - Tror jag ska starta en "tupp-kam-klubb". Vill du vara med?

Jannike - Ja tyvärr lär dom skala bort en del hår på ena sidan. Låter väl hur snyggt som helst? Det är därför jag funderar på att jämna till det. Som bilden typ.... :)

Kram på er!

2008-02-13 @ 10:16:40
Postat av: alias Kvasthilda

Jag säger som jag alltid gör: det är ju bara hår. Det växer ut igen. klart du ska raka på andra sidan med! ;-) (Jag TROR jag skulle kunna göra så om jag var drabbad). Och, ja det blev SNYGGT! Ska fota och lägga in bilder.

2008-02-13 @ 10:31:52
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Jannike

Ja lägg in bilder häxan!!

Åsa - IDAG dök brevet upp, MED ett extra ihopvikt blad från vaktmästeriet på Försäkringskassan - med en ursäkt att det öppnades av misstag..... MEN HUR I HELSIKE kan nån på FK tro att det brevet var RIKTAT till nån där???? ha ha ha - tror jag skrattar på mig!!!!

Mimmi blev i alla fall jätteglad - go unge du har!!Eller ungar kanske man ska tillägga;-)

2008-02-13 @ 12:33:00
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Åsa

Ser fram emot den nya "häx-frisyren" på bild!

Och hade brevet hamnat hos FK ???? Jösses! Tur att Mimmi fick det till slut i alla fall...

2008-02-13 @ 12:50:06
Postat av: Katarina.S

Men du, om han behöver raka bort lite hår så tycker jag att du ska vara glad att det är örat han ska operera och inget annat....eller??
:)

2008-02-13 @ 17:34:04
Postat av: Marja

Lätt, kanske dax att göra en liten "make-over" inför våren!

2008-02-14 @ 21:19:07
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja Marja, en "extreme make-over"....

2008-02-15 @ 11:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback