Måste skriva nytt inlägg...

... för det förra var så vidrigt att jag knappt klarar av att se det. Alltså lägger jag in nåt annat "längst upp"!

Här är det minst sagt lugnt idag. Tröttsamt, men jag har läst lite i den bok jag hållt på läsa ett tag nu...
Omslagsbild: ISBN 9789185625529, Stinas möten

Rätt ok, även om det inte är min kategori av kioskvältare direkt.
Nu kan man ju förbeställa böcker på den stora bokrean. Ser att 
Bokus har en del böcker jag kan tänka mig. Och där har jag dessutom presentkort på 200 kronor. Det är helt ok eftersom jag inte varit så här fattig på länge. Eller förresten, det kom nog lön idag va'? Än så länge kan jag "leva" men jag undrar verkligen vad som händer i sommar när jag ska överleva på butiken... Vojjne, vojjne... :(
Jag skulle ha kommit på något lysande ytterligare att pyssla med, men vad???

I går när jag skulle läsa för Tuva-Luvan så plockar hon fram "Rattatouille":
Omslagsbild: ISBN 9789171346193, Råttatouille
Jag frågar "Men, har du den HÄR boken? Var har du fått den ifrån?"
"Men mamma! Den har jag ju fått av dig!!
Och ja, jag erkänner. Jag är rätt sinnesförvirrad bitvis... För visst har jag köpt den till henne. Vid min förra beställning hos Bokus.... Tuvis vill jättegärna se filmen oxå, förstås!
På onsdag ska vi nog i alla fall se "Förtrollad". (Mmmmm!)

Nä, nu måste jag nog gå och kissa.... (antecknat?)....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Åsa, jag vill nog låna dina Stieg Larsson (varför stavar jag så, stavar HAN så?) när vi drar. Har bestämt att jag är sugen på att läsa dom. Om jag får...

Postat av: Jannike

Å Ratatouille är underbar!! Se den som film!!

Kramis!!

2008-02-25 @ 19:23:40
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Åsa

Mags - Visst får du låna dom! Och ja, han stavar så.

Jannike - Antar att det blir som DVD, men hoppas att det duger i alla fall. Den har ju redan gått som bio här tror jag. Vill även se "Happy feet"!

2008-02-26 @ 10:19:02
Postat av: Jannike

ja "happy feet" såg vi en helg härhemma,
så jäkla bra den med!!

2008-02-26 @ 10:42:18
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: nina

Hej Åsa! På lunchen idag var jag ut och köpte Råttatouille, som jag tänkte barnen skulle titta på i bilen på väg upp i morgon. Tuva kan låna den om hon vill! Angelica vill jättegärna träffa Tuva när vi är där. Hon har en kompis med sig upp, men det spelar väl ingen roll. Ses snart. Kram Nina

2008-02-26 @ 13:36:31
Postat av: alias Kvasthilda

Happy Feet såg vi på lasarettet. Och jag kan tänka mig att KÖPA den filmen, den tyckte jag verkligen om!!!

2008-02-27 @ 10:05:11
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback