På Skolgatan en lördag kväll...

Har precis sett klart Melodifestivalen. Enligt mitt tycke var det inte mycket att hänga i julgranen. (Not much to hang in the christmas tree....) Att BWO gick vidare var nog bra. Enda låten som fastnade. Blev rätt besviken på Patrik Isaksson som jag tycker är väldigt bra annars. Men inte ikväll....
Känns som om vissa omgångar är närmast sopiga bidrag medans andra omgångar har flera bra låtar.

Nu är vi i Ea's lägenhet på Skolgatan. Riktigt mysigt. Efter många om och men har barnen äntligen somnat. Dom sover på en stor madrass på golvet och Kim och jag får ta sängen. Undrar om jag kan sova utan barn i sängen?? Nåja, det lär väl bli besök under natten säkert av något tassande litet barn. Nellie saknar verkligen "hund och dudde" och längtar till måndagen....

Vi har besökt F&F och det var jätte...precis, trevligt!! Och gott! Medans jag fixade maten så åkte dom skridskor med Kim alldeles utanför huset,. Öh.... ja barnen alltså. Inte F&F!
Vi hade roligt och precis när vi packade ihop med våra trötta barn (en mild underdrift...) så kom en personal och skulle hjälpa till med kvällsbestyren. 

Vi ska nog dit en sväng i morgon oxå. Får se om vi äter lite rester då kanske.

Nä, nu är jag trött och ska slöglo på dumburken en stund.

Go'natt snart !

Kommentarer
Postat av: Jannike

HUr vore det att titta förbi på en enkel kopp innan ni drar hemöver...??? Vill ni så hör av er bara!

Kram!!

Postat av: Maggan

Videofili eller??
Du är rolig du, ta med datorn till stan. Liite galenpanna är du allt :))

2008-02-24 @ 09:59:46
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa

Jannike - Tack, tack. Fast precis nu sitter vi och ska fika hos F&F. En annan gång gärna...

Maggan - Ja, jag är nog egentligen helt sjuk i huve't.... :)

Kram på er!

2008-02-24 @ 12:19:46
Postat av: Jannike

That´s life! Ha det!

2008-02-24 @ 14:07:35
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback