Sjukdag idag.

Ja, egentligen är det inte sååå farligt. Har sovit gott i natt och har inte särskilt ont. Det dunkar lite och jag ska väl kanske inte springa nåt maraton, men annars är det helt ok. Har dock planerat att vara hemma den här dagen och det beslutet känns rätt. Tog alldeles nyss bort bandaget och det var en befrielse. Tack o lov tog dom inte bort något hår inför operationen. Däremot kan jag säga att det kändes som om jag drog bort en hel del frisyr när jag tog bort dunder-tejpen som kompressen satt fast med....
Nåja, nu ska jag lägga mig och småsova i soffan en stund. Är lite trött fortfarande. Sen får vi se vad jag hittar på.
Det lär bli big problems när jag ska ge mig på att tvätta håret... Får ju inte blöta såret förrän stygnen är tagna, och då ska det se bra ut, vilket innebär om en vecka. Kan man fusktvätta på nåt märkligt vis? Bara liksom dutta i lite shampo på mitten och sen tro att det rena sprider sig ändå??

Nä, nu ska jag sluta med mina fantastiska funderingar. Nikotin försämrar ju läkningen, så.... ja, man kan ju försöka i alla fall....Hej å hå!

Men hörrni, har ni varit in 
här ännu? Gå gärna in och rösta (gissa på vem?!) om ni får en stund över... Klicka på "Besök", "Historien hittills" och "Krasch" och pilen. Ni känner säkert igen en bild där... För närvarande har jag betyg 2. Inte helt lysande, men ännu inte sämst....

Nä, soffan var det ja.... Bye, bye!
 

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag kommer inte in på sidan.... sorry!! Har säkert möjlighet att fixa till det men har inte haft "stånnan" att be nån hjälpa mig.... ha det, krya på sig!!!

Kram!!

Postat av: Marja

Vill läsa fortsättningen...spännande som bara den! Jätte bra!!! Har lämnat en fullpottare som betyg. Kram...

2008-02-20 @ 15:15:14
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: Åsa

Åhå.... Man tackar! Även om historien inte förtjänade högsta poäng så är det självklart roligt om den får bra betyg!!! Kram och tack igen!

2008-02-21 @ 10:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback