Solen skiner!

Ser ut att bli underbart väder idag. Får väl stå här i ett fönster och låtsas att jag är ute...

Kattarina var in med en chokladbit i morse. Februari månads chokladsmak. Thai-choklad med chili (hörde du Gun?!). Den ska tydligen vara ruskigt god till kaffet! Själv ska jag nog inte äta så många av den för det bränner lite på tungan efter en endaste bit. Åsså har hon "dippers" med chili i oxå. Det är som en chokladklubba som man doppar i kaffet och sen suger av... (nåt för dig Janke?  :-)
Kolla gärna in 
Kattarinas hemsida! (Men glöm för guds skull inte bort att gå in och hälsa på mig oxå när ni köper choklad!)

Chili-kramar från mig!
 

Kommentarer
Postat av: Jannike

FY på sig Åsa.... vad menar du????? "ha ha"

Chokladklubbe-kram tillbaka!!

Postat av: alias Kvasthilda

Chilichoklad,jaaa!

2008-02-08 @ 14:17:22
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback