Strömlös.... (ström-lös....?!)

Idag bidde det strömavbrott! Bara tjopp, så där. Dessbättre kom strömmen tillbaka inom kort.
Lite trött idag för i går kväll kunde jag knappt släppa boken ifrån mig. Den är så infernaliskt bra att man kommer att få nåt slags ångest när den är utläst. För vad kan matcha Stieg Larsson? Så det blev ganska sent innan jag släckte lampan. Sen vaknade jag alldeles för tidigt i morse och kunde inte somna om.

Kim väckte en idé igår som gav mig huvudbry. Det var en liten tanke som jag började utveckla mer och mer. En slags komplettering till det jag har i butiken idag. Något som kanske skulle locka hit några stackare i alla fall... Men det är långt ifrån presenter... Jag ska fundera vidare. Visst är det skoj när någon (typ jag nu) säger A men inte B?? Jag vet, men kanske kan vi prata om saken när vi träffs. Så får jag höra era synpunkter på det hela!

Kram så länge! (Ska återgå till läsningen en stund... ännu några värdefulla sidor kvar...)


Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Varför gör du så där? Nu blir man ju nyfiken! :)

Postat av: Malin

Tjaba.
Kommer hem en sväng i helgen. Kanske vi ses??
Kramisar

2008-02-06 @ 12:48:18
Postat av: Åsa

Kvasthilda, jag vet att det är minst sagt retsamt... Jag ska rådfråga dig när vi ses nästa gång!!

Malin. Yihoo! Och 1437654 tack för GA-inspelningen. Har sett 2 avsnitt hittills. Mumma!!!!

2008-02-06 @ 13:03:23
Postat av: alias Kvasthilda

Låter bra. Man vill ju gärna framstå som vederhäftig och klok...

2008-02-06 @ 13:10:45
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Eva

Ja nu blir man allt nyfiken Kan det vara vinprovning du tänker på ha ha

2008-02-06 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback