Trevligt!

Trevlig kväll igår! Känns som att jag använder ordet "trevligt" rätt ofta?! Nåja, är det trevligt så är det trevligt (nu höjde jag statistiken ännu mera). Superduper god gryta, vin och trev.... underbart sällskap! Bara sisådär på en torsdag. Jag hade inte med mig någon "Alla hjärtans"-present och det är väl lite fånigt med tanke på att jag stått och sålt sånt i två dagar. Men jag visste helt enkelt inte vad jag skulle hitta på. Och "krysta" fram en gåva känns inte rätt. Det får bli något en annan gång.

Jaha, nu hade jag tänkt lägga in några bilder men bloggen verkar inte vilja vara med på det nu. Testar senare istället.

Idag verkar det bli lugnt. Inte heller i grann-affären händer det nåt. Kanske Valentin tillgodosåg shoppandet för en stund.

I morse gick jag till fiket och köpte med mig två smarriga mackor och en latte. Latten slukade jag på stört och det var sååå gott. Smakar nästan som choklad och man kan ju bara gissa hur nyttigt det är...

Ha det gott så länge. Vi hörs igen senare idag!


Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jag var så originell (inte) och köpte chokladhjärtan. Och fick blommor av Sören. Med ett litet paket på med två vita hjärtformade chokladpraliner i.
Blommor och choklad....

Postat av: Åsa

Jamen blommor och choklad är ju alltid rätt!!!
Tänk att även jag fick blommor...

2008-02-15 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback