Å förresten....

Från det ena till det andra...
Läste ut den här boken igår.
Omslagsbild: ISBN 9789170014833, Flickan som lekte med elden

Antar att den inte behöver någon närmare presentation, men för er som inte läst Stieg Larssons böcker i "Millenium"-serien... GÖR DET !!! Ohyggligt bra!!

Första boken i serien är denna:
Omslagsbild: ISBN 9789170013683, Män som hatar kvinnor



Nu vet jag inte om jag ska vänta på den här, allra sista boken,  Omslagsbild: ISBN 9789113015316, Luftslottet som sprängdes i pocketversion (måste då vänta ända till maj troligen!) eller om jag ska slå till på inbunden... Kanske inte kan vänta så länge...

Det är underbart att läsa något riktigt bra, och lite trist när boken tar slut... Men, men...

Nu har jag tagit med mig en Marian Keyes-pocket. Är dock rädd för att den kommer att kännas trist nu när man läst spänning!

Jodå, jag är en bokmal periodvis....

Kommentarer
Postat av: Gun

Hej! Nu har jag hittat hit.
Jag kan fixa sista boken som talbok om du vill... Jag har lyssnat på alla tre, visst är dom suveräna?!

Postat av: Åsa

Hej Gun! Välkommen till min blogg!!!
Tack snälla för erbjudandet, men jag läser gärna "som vanligt". Och ja, dom är helt outstanding!!

2008-01-09 @ 12:10:59
Postat av: Marja

Försökte igår kommentera med det gick inte. Gör nu ett nytt försök.
Har precis börjat på SL:s bok som du nämner & den griper tag om en direkt. På kvällens schema står det läsning. Kram...

2008-01-10 @ 19:59:16
URL: http://www.marjamej80.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja, det är läsning som man aldrig vill ska ta slut!
kram!

2008-01-10 @ 20:35:47
URL: http://blogg.op.se/ragundaasa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback