Hipp, hipp, hurra - för Brellan ida' !!!

Liten tjej har blivit större!
Idag fyller Nellie 4 år!

Hon tyckte själv att hon blivit jättestor och ställde sig för att mäta sin längd med min. Nådde mig till strax under bröna och jag säger att det är nog ett tag kvar innan hon blir lika lång (??) som mig. Då säger hon "-Ja, men SNART är jag det!" Och ack så rätt hon har....

På dagis skulle det sjungas för henne och hon skulle få present. Idag flyttar hon även över till Tuvan som är "storbarnsavdelningen". Spännande!!
Hon hade förut sagt till någon fröken att hon verkligen hoppades att "Hög-Emil" skulle komma på hennes kalas..:-)
Å andra sidan verkar hon inte besviken för att han inte gjorde det, utan vi hade ju - som ni vet - världens bästa kalas i lördags!

P.S Nu har jag beställt "Singstar Schlager". När ska vi ha nästa fest...?!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Maggan

GRATTIS världens bästa Brellan!!
Tänk att hon är 4 år...Vojne, vojne va fort det går!
Kjam till Nellie!!

Postat av: Jannike

Grattiskram till Nellie - liten blir stor!!!

2008-01-15 @ 16:21:00
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback