Nya tider.

Ja, bokstavligen talat! Jag anammade ditt förslag Malin (fan, du e riktigt klok emellanåt...) och kommer fr o m NU att ha ändrade öppettider i butiken. Idag har det verkligen varit katastrofalt och om jag ska slippa gå till psykologen (fast då har man ju nåt att göra i alla fall...?) så håller jag nu öppet mån-fre 11-17. Lör 11-13.

Tills vidare. Om allt går vägen med ny butikslokal kommer jag nog att ändra tillbaka igen.

Ringde igen till dagis (jo, jag var bara tvungen!) och då var det bra med Brellan. Nu lär hon ha fått åka hem och i morgon blir det senare lämning på dagis eftersom jag börjar senare. Känns helt ok. Först funderade jag på om folk kan bli sura för att jag helt plötsligt ändrar tiderna, men nog tror jag att dom överlever det... Och jag har ju öppet varje dag, fast lite kortare, så det borde funka bra ändå.

Och nu när jag går hem 17 så hinner jag träffa barnen mera innan Bolibompa och sängdax!

Ja, så blev det. Tack Malin för gott råd! (Är goda råd dyra??)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Eva

Mycket klokt råd du fick, för det är dyrt att gå till psykologen ha,ha

2008-01-02 @ 21:48:00
Postat av: Malin

Nädå Ace, goda råd är inte dyra vet du väl. Bara glad att kunna hjälpa till och hoppas det kommer kännas bättre.
Kramisar Malin

2008-01-03 @ 08:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback