Packa = urbota trist!

Så det är antagligen därför jag inte har packat ännu...
Det får vänta tills i morgon. Förmodligen hittar jag inget då heller som passar för storstaden. Varenda gång undrar jag vem som köpt kläderna som hänger i garderoben. Jag menar, har jag blivit en sån som köper lite för trånga kläder i hopp om att de ska passa en vacker dag??? Eller har jag blivit en sån där som gått upp i vikt...?! Järnspikar!

Nä, uret visar nu på läggdax så det är nog bäst att stänga igen de leende guldbruna för natten.

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Finns inte en suck att du inte har kläder - vet åtminstone två tillfällen i höst då du var stencool!!! Toka där!!

Du måste ju vara häftig den här gången oxå, du vet, "smalare än Tord" spelar ju på Engelen (enligt Jocke)!!!

Kram!

Postat av: Malin

Long time ......
En repris på ditt tokroliga födelsedagskalas kanske vore en idé?! Du var ju hur häftig som helst!
Röjja röja rööja röjaaa rrröja rröjja rrööjjaa är väl vad som gäller, eller?
Kramisar Malin

2008-01-16 @ 08:05:27
Postat av: Gun

Gått upp i vikt? Du har bra överlevnadsgener menar du? ;-)
Kläder ja....Sören och jag lämnar barnen i E-tuna och tar tåget in på lördag förmiddag för att gå på stan hela dan. Alltså måste jag klä mig redan på morgonen för att vara snygg på kvällen, hur det nu ska gå till?! Man kan inte gärna ha med sig ombyte. Tar man på sig joggingskorna och så fin-skorna i en påse?

2008-01-16 @ 08:10:32
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Jannike - Tack! Jodå, jag gillar visst en del kläder i garderoben, men dom verkar ska sitta på någon annan liksom...

Malla - Long time! (Kul att höra att du lever). Tror inte att jag vill visa benen så där... Men snygg-trosorna kanske jag repriserar (denna gång utan foto...)


Gun - Hmmm, vilket dilemma. Det skulle jag aldrig klarat. Men du har ju hela dagen på dig att känna om det är rätt outfit eller inte. Annars får du shoppa loss!

Kram på er!
(Känns som halva Hammarn är i Stockholm i helgen! Kul!)

2008-01-16 @ 10:11:29
Postat av: Gun

Shoppa ja... tror du
inte tanken funnits där? Men säg inget till Sören, HAHA!

2008-01-16 @ 10:34:46
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback