Sova = skönt!

Ah, vaknar hyfsat pigg och rask. Sovit som en stock hela natten. Ja, förutom SMS från den där snyggingen ni vet, som undrade om vi inte skulle dyka upp på Engelen. Sömndrucken (kul att vara den varianten av drucken....) messade jag tillbaka att vi typ, snarkade....  (Jo, jag vet att han messat mig bara för att jag är resesällskap till hans mor - men ändå!!! Låt mig få njuta av det hela nu!!!!)

Men i kväll blir det partaj! Lattjo!
Ska se om jag hittar nåt att dra över....öh, det där lät lite konstigt... Jag börjar om meningen... Ska se om jag hittar nåt att sätta.... KLÄ PÅ MIG i kväll. Känns ju som att man måste spana lite när man är i stora staden. Snart är det frulle. Mmmm, hoppas dom har massor av pålägg! Och ägg! Mums!

Ses igen! Kram!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag hörde ryktas att du åkte tunnelbana med lill-Jocke i kväll.. Hoppas ni har det skitbra!!

Kram!

Postat av: Anonym

Jodå! Jag gillar inte riktgit att åka tunnelbana, men med "lill-Jocke" bredvid mig kände jag mig trygg!
Å du Jannike, kom ihåg att ta med dig ett badlakan eller liknande att torka tårarna och snyta dig i på showen... Din son har blivit helt jävla grym! Ståpäls!!!

Kram!

2008-01-19 @ 09:46:45
Postat av: Jannike

Åhhhh..... vad stolt jag blir!!!! Ska komma ihåg att ta med mig nåt stort att torka tårarna med!!!

2008-01-19 @ 12:42:47
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback