Tupplurat...

Har nyss sovit en stund och därefter tagit ett litet bad. Härligt! Nu känns man som en ny människa igen.... (Har t o m sprättat en Aquatini faktiskt...)

Det känns som att jag lever i ett ständigt "Allt för byn-rus". (I morse blev det ju även frukost med många av dom.) Förvisso helt ok, eller mer än ok förstås. Men det tar p krafterna på en gammal kvinna... Bidde jättesent igår. Först såg vi hela föreställningen och sen drog vi med pojkarna till Engelen. Där var det rätt skoj tyckte jag och råkade bli en av dom som stängde stället.. (Hoppsan?)
Tog tunnelbana tillbaka till hotellet. Egentligen gillar jag väl inte riktigt tunnelbanan, men det är himla smidigt. På vägen till Engelen var det ju flera grabbar (inkl. lill-Jocke) så då kände man sig trygg. Och på hemvägen fanns en livs levande livvakt med i vårt sällskap (Nä, jag ljuger inte. Han ÄR livvakt!) så ni förstår att jag kände mig helt trygg då oxå..
Kom till hotellet vid strax efter 3.Väl där blev det surr med ToW och MiW över en kopp kaffe och lite vatten i hotellrestaurangen. Klockan blev banne mig över 5 innan jag somnade.... Uuuhh!

Sen vi kom ner i onsdags har vi sett showen två gånger... I kväll ska vi se den "på riktigt". Fan, vi har hängt där nere "backstage" och det känns som att man är polare med alla!  (Eller ska jag tro att vi mera tillhör inventarierna?) T o m Rafael och hans Daga (otroligt trevlig kvinna!!)känns lite bekanta...
Igår sa Rafael, med ett leende på läpparna, nåt i stil med att han trodde nog att grabbarna inte riktigt fattat att det är inte helt normalt att få 100% stående ovantioner. För så är det!!! Hittills har dom fått stående ovationer på samtliga föreställningar. Otroligt!
Igår var det en fantastisk föreställning och dessutom dök Börje Ahlstedt upp på scenen och deklarerade sin kärlek till grabbarna och showen. Roligt tal, men framför allt rörande!

Nu håller jag på att vänta in Gumman. Vi gick tillsammans ner på stan idag, men jag orkade inte så länge förrän jag promenerade tillbaka och sov (som ni vet). Gumman orkar dock!

Ikväll blir det Engelen igen (nähä!?!?) och vem vet - det kanske blir toksent igen.. Men i morgon ska vi ju åka hem och då kan man ju sova på tåget eller nåt.

Nä, nu ska jag ringa hem. Gissa om jag glömde att ringa hem och säga godnatt igår... Skäms på mig!
Precis! Men å andra sidan hade familjen varit på Holken 1 och käkat middag och suttit uppe rätt länge.

Skål vänner! Vi hörs!

Kram från en som lever i sus och dus just nu...

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja det är ju en del som lyckas slingra in sig....) Vad var det nu Maggan skrev - "var ska sleven vara OM INTE i grytan".... lycka till, hoppas kvällen blir lika fantastisk!!!

Postat av: Åsa

Tack!
Nu är jag avis på dig, som har ditt kvar...
Kram!

2008-01-20 @ 12:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback