Vad gör man inte för AFB-gänget??

Pust! Nu har jag fått jobba lite. Dessvärre inte med det jag egentligen är här för. Idag blir det nog totalt bottenrekord... (Jag sliter mitt hår!!)

Nåja, jag har fått upp pulsen lite eftersom jag ringt hit och dit och lite till. Allt för (byn!) att fixa blomster till AFB-grabbarna. Viss tidsbrist, men jag skrapade ihop 10 företagare, inkl. mitt eget förstås (!) som lägger en slant och därmed får var och en i ensemblen en vacker bukett på rummet! Buketten ska stå där när de kommer dit ikväll. Texten? Ja, man ska ju inte önska lycka till (jävligt konstigt egentligen...) så det står "Break a leg!". Det kommer även att stå en bukett i receptionen med en hälsning:  "Vi tror på er! Kram från tjejerna i Hammarstrand."

Eftersom jag kom på detta lite för sent för att skicka vanligt blombud lyckades jag leta reda på en blomsteraffär i närheten som kommer att leverera buketterna ikväll. De var otroligt service-minded och jag blir så glad när folk hjälps åt att fixa saker och ting så där!

Sistnämnda bukett ska finansieras av privatpersoner, och det fattas fortfarande en slant.... Men det löser sig säkert!

Puh... Hoppas allt blir bra nu då och att jag lyckats med projektet....

Nä, om man ska ta och plocka fram mobilen snart och skicka ett litet mess då...

Allt för byn !

Kommentarer
Postat av: Maggan

Kommer med pengar...
Du är en fixare du!!

Postat av: Åsa

Ja, det var väl bra att jag fick nåt att pyssla med, så slapp jag slita av mig ALLT hår...
(Och tur att du är frissa så kan du fixa lite hår på mig framåt våren....för då vill jag inte vara skallig...)

2008-01-08 @ 20:31:35
URL: http://blogg.op.se/ragundaasa
Postat av: Anonym

Vilken klippa du är! Fixar & stökar som bara den. Tror att det blir uppskattat av grabbarna. Ska så snart jag har möjlighet komma förbi dig & göra mig skuldfri. Kram...

2008-01-08 @ 22:07:56
Postat av: Marja

Det var jag som skrev! Det strular...

2008-01-08 @ 22:08:50
URL: http://www.marjamej80.blogg.se
Postat av: Jannike

Du är toppen på sånt där!! verkligen!!! Hur ska vi fixa pengarna till buketten i receptionen.... även om jag inte längre tillhär "tjejerna från Hammarstrand"... "he he"???

2008-01-09 @ 00:08:56
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: eva

Håller med föregående du är verkligen toppenduktig på att fixa saker
Eva

2008-01-09 @ 09:46:28
Postat av: Åsa

Tack alla! Det var skoj att kunna göra killarna glada. För det hoppas jag att dom blev...
Å Jannike... Du känns ändå som en "hammarstrands-brutta" tycker jag!
Kram på er!

2008-01-09 @ 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback