Borde gå och sova nu....

... men först måste jag stilla bloggnerven lite. Nä, så farligt är det faktiskt inte, men jag känner för att skriva en liten snutt i alla fall innan jag knoppar. Egentligen skulle jag ha duschat (igen!) men det har inte eldats något idag och jag VÄGRAR duscha när det inte finns tillräckligt med varmvatten. Ja - jag får väl titulera mig som Äckelpotta då...

Det blev en stadstur idag. Mjukstartade på Lillänge. Kollade på allt från marsvin (nä, inte seriöst!) och bärbara DVD-skärmar till bilen. (Finns det någon möjlighet att skona öron och psyke genom att barnen får se på film så borde man ju ta den chansen...?) Sen bidde det lunch på samma gamla ställe... Asian Wok.

Efter det så tog Kim barnen och åkte till MultiChallenge hallen och gissa vad jag gjorde??? Jo, jag gick i godan ro och shoppade! Det gick rätt bra och jag unnade mig lite "onyttigt". Bl a en ny parfym. Tror att den kanske är i tyngsta laget (så nu har jag ont i nacken :)) men vi får väl se om jag går från "Äckelpotta" till "Stinkbomben"...
Prada Eau de Parfum Spray 8435137701773(50ml/1.7oz)Som butiksbiträdet sa: "Prada är ju alltid Prada"....

Vi hälsade på F&F och proppade in tre påsar med bullar i deras frys + en del kladdkaka som inte åts upp till kaffet. Fick höra att kokostoppar doppade i choklad var nog en favorit så det ska jag försöka fixa till nästa gång. Och dom är ju dessutom plättlätta att göra!

Har suttit hela kvällen och trixat med RÖJ's hemsida. (Nä, inget festligare än Ridklubben Östjämten...). Jag har på nåt sett blivit typ, webredaktör för den nya sidan. Intressant....

Nä... Gäsp... Nu ska jag gå och knoppa...   Sov så gott!!! Bon nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback