Götelaborg!

Ja, nu är vi i Götet! Nattåg var väl en si så där upplevelse för min del. Sov som en kruka. Trots öronproppar. Resten av familjen verkar dock ha snarkat gott. Egentligen borde jag vara astrött (eller som Tuva skulle ha sagt; "dött-djur trött") men på nåt vis håller man sig vaken.

Idag har vi varit på Liseberg och åkt en massa olika hemska saker. Tuva och jag startade med "Jukebox". Det var dock i magstarkaste laget och efter ett tag önskade jag att den skulle stanna.... Det måste vara åldern eftersom man förr i tiden kunde åka precis ALLT! Men vi hann med diverse barnkaruseller (passar väl bättre.,..), Flume Ridern (Nellie kommer ALDRIG mer att åka den!) och Tuva och jag drog även Lisebergsbanan. Tuff tjej! (Å då menar jag Tuva.)

Nu har vi precis ätit en god middag hos fasterjenny och barnen äter nu glass. Det var nyss 28 grader och med andra ord jädrigt varmt. På Liseberg höll vi oss i skuggan så mycket det gick. Och drack vatten och åt glass för att hålla kroppstemperaturen lagom :)

Nellie dormade av i soffan när vi kom hem och sov en lång stund. Storasyster finner inte ro att sova så hon är rätt trött nu (fast inte om man frågar henne...).

I kväll ska vi boka bord på restaurang inför morgondagens middag. Vad vi ska göra på dagen vet vi inte riktigt ännu. '

Det är skiiiiitkul att vara här!!! Så nu ska jag sluta "vidiofilera" och umgås istället.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Andersson

Hej!

Åhhh vad ni hörs ha "mys" avis blir man.

men lite skoj blir till veckan Rapsodhy in Rock på Dalhalla.

Hälsa barnen och fasterJenny

Kramis! A-K

2008-07-04 @ 13:43:53
Postat av: Katarina.S

Vad härligt att ni har det bra!

Åhh, karuseller, det är ju SÅ himla kul.

Man blir ju som ett barn som springer mellan dom, nästan så man har lust att tränga sig ibland....för att hionna åka så många som möjligt på kortast möjliga tid :-)

Fortsätt att njuta av er vistelse!



Kramar Katarina

2008-07-04 @ 20:17:53
Postat av: Åsa

A-K; Jo, vi har ordentligt "mys" här! Känns som att man skulle kunna vara kvar väääldigt länge!

Hoppas ni får det bra med Robert (Wells). Det låter ju inte fy skam alls! Kram!



Katarina; Jo, fast som sagt - man har blivit ordentligt feg numera när det gäller karuseller.... Kram!

2008-07-04 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback