Torsdag och pannkaka

Nyss har jag stekt pannkaka för fulla muggar! Tre hungriga barn som verkar gilla pankisar :)
Det blev faktiskt två pannkakor över så jag fick lite lunch jag me'!
En liten bloggarpaus innan jag plockar undan sylt, tallrikar och allt.

I kväll får vi gäster till middag. Eh...Nä, vi ska inte äta dom... 4/6 av familjen Renholm dyker upp. Inklusive AFB-Jocke - till tjejernas stora förtjusning förstås! Å min med för den delen! Det ska bli supertrevligt att umgås, äta och dricka gott (förhoppningsvis...) och snacka en massa strunt.

Uh, vilket oliv (o-liv!) det är nere. Barnen har gjort myshörna (=burit ner typ alla kuddar, filtar, etc) och nu diggar dom Markoolio på hög volym.

Kanske jag ska stöka undan i köket och sen softa en liten stund... Det låter ju som en förträfflig idé!

Ses igen!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Ja jag tror ni får dricka gott, jag såg Niclas komma ut från bolaget med påse.... ;-)

Postat av: Åsa

Det var MYCKET gott att dricka....:)

2008-07-11 @ 19:09:03
Postat av: Jannike

Tack för en jättemysig kväll från 5/6 av familjen Rehnholm... även Sara vara nöjd med den stund hon var hos er... men hon blev lite sur när hon fick höra vicken go mat vi ätit!!



kram!

2008-07-13 @ 23:50:15
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback