Bondläpp!

Vaknade kl 2:40 i natt av en traktor som börjat kapa gräs (eller det kanske heter skörda...) på åkern här utanför. Jamen vilken jävla tid på dygnet?! Enda ursäkten måste vara att bondläppen sett fel på klockan....
Nåväl, hämtade öronproppar - men faktiskt behövdes dom inte. Kanske bonden gick hem och sov ett par timmar till?

Idag har jag och tjejerna varit i Bispan och hämtat lite mera saker. Fick äran att luncha med Larz (ja, AFB) och det var ju trevligt. Fast hans lilla försöka att få tjejerna att tro att det är gott med kaviar på pannkaka funkade nog inte. Hoppas jag!

Nu åker Kim iväg till Bispan för att hämta lite till. Måste ju tömma lokalen så det är ur världen nån gång.

Om vädret tillåter blir det nog gatuförsäljning på fredag (och kanske lördag?) på Centralgatan. Då kan man fynda!

Annars då? Nja, har världens munsår efter midsommarhelgen. (Nejdå, inga såna bravader som ni tror. Fast en puss på kinden fick jag allt. Gissa av vem???!!!) Till det vackra munsåret fick jag även en förkylning. Så jag är nog snyggast i världen just nu....

Förresten! Någon som behöver leasa en betalterminal? Jag har en sprojlans med bra avtal. Hör av er....

Fick faktiskt en lönespec från ÖP idag. För skrivjobbet på Total Musikal. Blev positivt överraskad med tanke på "gaget" förra gången.

Nä, nu ska jag sluta jiddra (och börja trolla...).

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback