Brolle och midsommar

Kimpa håller på att montera en våningssäng. Det verkar som att Nellie ska få sova i en alldeles egen säng, efter 4,5 år bredvid mamma.... Jo, jag vet. Men samtidigt har jag tyckt att det varit urmysigt med de små benen som ofta lagts över mig under natten. Undrar om jag kan sova utan barn i sängen? Det har väl inte hänt på 7,5 år.... (Ok, kanske är dax då...)

Vi var i alla fall till IKEA i går och passade på hemvägen på att hälsa på Bubb och Y. Blev bjuden på god kycklinggryta och vin! Mmmm! Åsså bestämde vi att de kommer upp över midsommar. Mycket trevligt!
Sannolikt kommer vi att gå på Qul i backen båda kvällarna. Även om det inte blir så många timmar där (beroende på hur barnen orkar) så tycker jag att det är helt rätt att gynna arrangörerna och pröjsa inträdet!
Undrar hur många som inte går i år och som sitter sen och surar över att det aldrig händer nåt här på byn...?!
Och
Brolle vill man ju gärna se !!! Eller hur?

 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och biljetterna till Götetborg är bokade! Ska bli sååååå roligt att åka ner. Och Kimpa får äran att hänga med fasterjenny på Bruce Springsteen en kväll. Han tyckte det skulle bli skitkul. (Själv är jag inte så jätteimpad av Bruce'an, men...)

Nä, nu ska jag nog ta och fila lite på mitt CV! (Curriculum vitae, you know...)

See you later!

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Måste ju vara rena rama drömmen att få se och höra Brolle på midsommarafton, har förstått att halva Hammarstrand är förälskade i honom, ja kvinnorna iaf.



Kram Katarina

2008-06-18 @ 20:28:15
Postat av: Åsa

Visst är han najs att se på, men förälskad...? Nä... inte jag i alla fall. Men resten av halva Hammarns kvinnliga (och kanske en och annan okvinnlig oxå..) befolkning kan nog vara det =)



Å andra sidan har jag kanske antytt det vid något tidigare blogginlägg (vill jag minnas...), men som du vet ska man inte ta allt jag skriver helt ordagrant...



kram!

2008-06-18 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback