Hundägare!

Eller..nja... tillfälligt i alla fall. Vi har lyckan att vara hundvakt till Moa i helgen. Fast just ni är hon sällskap till Elvis. Behövdes tydligen så att dom får busa lite. Men gissa om det är glada barn i huset?! Så fort Moa lät minsta lilla i morse så slog Nellie upp ögonen och sken som en sol.



Tur att Moa är tålmodig, för så här ser det ut OFTA!

Mera hund har det varit för i går var vi och hälsade på hemma hos "Djurboa". Kolla bara in orsaken:

   och Nellie hittade även en annan polare:

Idag har vi varit i butiken och packat i hop det mesta. Tur att gubben var med för honom är det fart på. Själv blir jag bara nervös och vankar runt och vet inte riktigt vad jag ska göra, trots att det finns massor att ta tag i.
Åsså blev det lunch på Café Gourmé. Nellie har en specialare där: Majs och gurka i en skål....

Nä nu ska jag nog fundera lite på middagen. Vi har bjudit hit Adam så då vill man ju gärna anstränga sig lite extra. Det blir fläskfilégryta med antingen hemgjord potatismos, eller kokt färskpotatis... Vi får se vad kocken bestämmer sig för! Och nu känns det som att man ska tappa upp ett glas rosé faktiskt. (Jodå Maggan, jag har faktiskt köpt en tetra... ;)

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Hihi, vad kära dom ser ut! Ja kanske inte Moa då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback