Midsommar

En massa god mat och dryck. Det är väl som det ska vara på midsommaraftonen. På en inlövad altan med astrevliga människor. Kan ju inte bli bättre. Självklart blev det utgång till Qul i Backen på kvällen. BROLLE!!! BROLLE!! BROLLE!!!





Precis som på gamla goda tiden så hamnade jag längst fram. Och jo, jag vet att någon blev irriterad över att få sikten sabbad, men det går liksom inte att hejda sig.... Fick micken framför ansiktet en gång vid "allsången". Hoppas det inte hördes.... (Suck, varför ska man alltid....)

En pilsner efter konserten, sen hemgång. Kändes som det var väldigt långt hem igår...

När jag vaknade i morse (dag...) så satt läpparna fasttorkade i tänderna. Gissa om jag var törstig?! Ska tänka på det idag och dricka mera... ?

Ha nu en skön midsommardag! Kram!


Kommentarer
Postat av: johanna

Fast jag tror att jag fick snyggare bilder på Brolle fniss...kolla bloggen

Postat av: Åsa

Förstår det. Min mob är totalt värdelös att fota med...

2008-06-22 @ 16:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback