Premiär!!!

Jodå, ikväll var jag lite kreativ och gjorde faktiskt mina första smycken! De allra första gav jag bort på studs! Men jag gjorde en uppsättning till som Tuvalisa ska få. Så här ser de ut. På en pusselbit står det "Best" och på den andra "Friends"....



Sen pillade jag ihop ett "vuxenhalsband". Det blev en aning för kort (för jag fick så inni h-vete ont i nacken!), och det är något glansigare än på bilden. Ingen större hit, men en kul början!!!



I övrigt känns det skiiiiiiiiiiitbra att ha tagit sommarlov!
Men i morgon ska jag till Bispan och börja plocka ihop. Boooring!

Dagen har för övrigt varit jättebra. Massor med barn som lekt i poolen (som ännu inte är helt fylld - tar väl ungefär en vecka att fylla...typ...), trevliga middagsgäster (jag har ju tid att fixa mat nu!) och sol !!! Mår fint (morfin?)!
Nä, nu är klockan läggdax för länge sen - så jag säger:
 
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Läckert med "best friends"-halsbandet!! och "vuxenhalsbandet" såg väl inte kort ut... hm... VEMS hals tänker du då på??



Postat av: Maggan

Tack för en mysig kväll och god mat!!

Känns som om sommaren kommer att trevligare än någonsin. Kjam!

2008-06-03 @ 09:18:02
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Suss

Håller med Jannike.. läckra och fina.. man kanske ska ta för sig nåt liknande när man har sommarlov.. annars är det rätt gött i solen..



kram

2008-06-03 @ 10:10:22
Postat av: Malin

Vilka fina smycken, blir till att kränga såna på marknaden oxå?

Kramisar Malin

2008-06-03 @ 11:24:47
Postat av: Åsa

Jannike - Tänkte ge halsbandet till en giraff faktiskt... Nä, men det räcker knappt till att vira ett varv och sen ha "häng" (häng kan ju vara både bra och dåligt förstås...)



Maggan - Ja, och som sagt; äta ska man ju ändå göra så varför inte göra det extra trevligt när man har möjlighet?!



Suss - Ja, det är skitkul. Men aj för nacken...



Malla - Ska inte kränga ännu... Måste nog lära mig det lite bättre först...



Kram på er!



2008-06-03 @ 14:32:42
Postat av: alias Kvasthilda

Fint halsband! Är pärlorna lite oregelbundna?

2008-06-05 @ 23:15:40
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack! Ja, vissa är oregelbundna. Åsså har jag blandat sötvattenspärlor med glaspärlor.

2008-06-07 @ 12:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback