Å vad det är synd om mig idag...

Jag är sjuk! Ont i magen. Det går liksom i vågor och ibland mår man lite illa och ibland gör det "bara" ont. Har inte haft några "magsjuke-symtom" i övrigt (if you know what I mean...). När det gör ont så är det lite som värkar (barnaföderskor vet vad jag pratar om). Det känns att det är "ont" på gång, och sen gör det ont ett tag för att sen klinga av.
Vette katten vad det är jag fått för konstigt. Och matt är jag. Sov två timmar idag när Kim och barnen var och åkte skidor. Ändå är jag trött nu.
Börjar få lite feber oxå.... Uhäääää! Staaaaaackers mig!!!!

Nåja. Det är väl bara att hoppas att det känns bra till i morgon. Annars blir det nog oundvikligt med en lapp på butiksdörren....

Förresten, rätt låt vann igår! Och Sanna's låt var nog den vackraste!
Tack Holk-folket för ännu en trevlig kväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: sthlms malin

Hej Åsa! Var ett tag sen nu... Såg att du är sjuk i magen. Det är jag också. Ligger hemma helt däckad o kan inte äta nånting. Blää
I onsdags körde jag ljudet åt upp o hoppa- frida på en klubb här i stan. Och gissa vilka som dök upp där, om inte Kort jocke och tobbe!! Lite oväntat minst sagt :)
Krya på dig nu!
Kram/ Malin

2008-03-16 @ 20:57:27
Postat av: alias Kvasthilda

Usch! Hoppas inte du får influensan. Jag fick det när jag väntade Haqvin och det började med ont i magen, sen kom febern. Inte så kul med symtom från magen när man är gravid (inte annars heller).

Postat av: Marja

Inte kul, hoppas det ger med sig. Lite sömn brukar göra susen.
Krya-på-dig-kramen...

2008-03-17 @ 00:16:31
Postat av: Maggan

Tyckte nog att du var lite låg på lördagkvällen, men det kan ju åsså vara "sviter" från fredagen...
Kul att ha er här, loja eller pigga!!

2008-03-17 @ 09:53:50
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Åsa

Malin! Kul att höra ifrån dig igen!
Ja, världen är väl inte större än att Jocke & Tobbe kan poppa upp lite här och var...:) Hoppas du hade tid att umgås med dom en stund.

Kvasthilda - Nä, ingen influensa. Är redan lite bättre.

Marja - Tack!

2008-03-17 @ 09:54:09
Postat av: Åsa

Maggan - Det var nog "på gång" fast jag inte visste det. Men det var mysigt ändå!

2008-03-17 @ 09:57:47
Postat av: Jannike

JAG stötte oxå ihop med kort-Jocke och Tobbe - fast inte på nån innebar i Sthlm direkt.... "fniss"... utan på Tönnebro när bussen stannade där för lunchpaus!!

2008-03-17 @ 10:36:06
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Åsa

Är världen liten? Eller är Jocke & Tobbe överallt?

2008-03-17 @ 11:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback