Blåsigt värre

Uschiamej (för att citera Långben) vad det blåser ute. Trist, trist!
Undrar om gatuprataren står kvar? (Jag har inte skaffat någon snygg, levande sådan ännu...)

Tänk om man hade en kristallkula. Då hade jag kunnat stanna hemma och tryna idag. Hängt med upp till slalombacken med barnen t ex. För här är det rena rama vakumet idag. Sitter vid datorn hela tiden så jag får jävligt ont i arslet. Men, men... Det är ju självförvållat, eller...?

Kanske blir det en titt på lokalen i Bispan på måndag. Ska bli intressant. Tänk så fort ryktet spred sig. Var på möte med företagarföreningen och då visste en av deltagarna redan om det... Och nej, det är inte bara ni bloggläsare som vet det, men inte så många flera. Å andra sidan är det ju ingen hemlighet direkt.

Nä, nu är det bäst jag lättar på rumpan en stund....

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback