En buss full med tanter?

Den där gratis-bussen som ska gå från Östersund till Hammar'n på lördag (ni kanske har sett annonsen i ÖP/LT?) är banne mig fullsatt nu! Och det står folk uppskrivna på kö.... Helt otroligt!

Jag har stått och packat skorpprover i dag. Det är mitt bidrag till "lilla påsen" som resenärerna ska få. 48 påsar, och jag är inte direkt jättesmart, så det blev till en början väldigt fina, stora bitar. I de sista påsarna blev det mera... ja, småbitar.... Men va sjutton. Dom ska väl inte sitta och jämföra med varandra, utan stoppa dom direkt i munnen och njuta!

I dag kom det en leverans oxå, men i övrigt har jag inte haft särskilt mycket att roa mig med. Än en gång kom det in folk som egentligen skulle på Chokladverksta'n. Vad är det med en del, är dom inte läskunniga eller...? Eller är Chokladverkstan's dörr ganska osynlig? Äh, nu är jag kanske lite löjlig ändå...

Magen kurrar. Undrar vad det blir för middag idag. Skulle kunna äta nästan vad som helst känns det som.

Har ringt, mejlat och messat för att få besked på när jag får tillträde till lokalen i Bispgården. Kan ju vara rätt bra att veta så man får börja annonsera lite, osv. Men icke! Ingen respons... SUCK!!!
 Nu finns bl a dessa i butiken. Dom kan man ha både ute och inne! Lite fräna tycker jag! Mjau!

 Och den här ljusstaken (är det en stake fast den hänger på väggen...?)!

See You!


Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jaaa en sån där ljusstake som jag vill ha! Om bussen vet jag intet, däremot vet jag vad det blir för middag. Det är våffeldagen idag!

Postat av: Åsa

Just ja, våffeldagen...
Fick dock höra att det blir hamburgare hemma (för jag måste dra sparken i gruset ända till ICA och köpa dressing...)

2008-03-25 @ 16:57:10
Postat av: Katarina.S

Dom sista krakarna får alltså en påse med ströbröd?!
Nåja,dom ska vara glada att dom "får nåt" överhuvudtaget.

2008-03-26 @ 19:58:53
Postat av: Åsa

Men det är jäkligt goda smulor... Nä, det är faktiskt bitar, men lite mindre vackra än de första påsarna... Äsch, så kan det gå!

2008-03-27 @ 12:07:27
Postat av: alias Kvasthilda

Ströbröd med lakritssmak är väl inte fy skam? ;-)

2008-03-27 @ 15:03:02
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback