Hakuna Matata?

Idag har jag sysselsatt mig med att plocka upp mera grejer som kom. Söta värmeljushållare, hushållspappersrullehållare (!!), svenska flaggor, och tryckdjur. Fick göra om lite för att få plats med sakerna. Nu kan jag nog inte beställa nåt mera på ett tag....  Det gäller ju att det kommer in folk och handlar oxå...

Vet fortfarande inte hur jag ska göra med Bispan. För det första så har jag inte ens fått något besked när/om (?) jag får titta på lokalen. Kan gissa att det beror på att berörd person inte läst sina mejl?!

Igår var ju Tuva här ända till kl 15. Det gick hur bra som helst. Hon gick faktiskt över till Brödbiten (jag tror jag tjatade hål i huvet på henne om trafiken!!!) och kom tillbaka med en leverpastejmacka till sig själv och en latte till mamma! Bra tjej!

Har börjat läsa "Rensa i röran"-boken. Har oxå förberett Kim på att jag kommer att tokrensa. Han tar mig väl kanske inte riktigt på allvar, men vänta får ni se! Då gäller det att han håller i det han vill ha kvar. Eller nä... det blir kanske inte så drastiskt, men bort med en massa MÅSTE jag. Snacka om att jag har massor hemma som tar min energi....

Nä, undrar om man ska ta och luta sig tillbaka och sova en stund? Vore väl fint om det kommer kunder så ligger jag här och snarkar...?!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback