Har man blivit en bangare??

Ja, det är inte utan att jag skäms litegrann. Jag drog mig ur en 40-års fest i sista sekunden. Inte vem som helst heller som hade festen, utan en toppen-trevlig brud. Men det var bara så att fest-humöret var totalt i botten. På minusstrecket alltså. Så det bidde ingen 40-års fest och jag ångrar mig inte heller. Är det åldern som ställer till det??

Tuva hade kompis hemma och sen kom kompisens päron hit. Så vi spelade lite biljard och tittade på gamla foton från segelsemestern i Grekland (1997!).

Och eftersom man var pigg och alert (ja, åtminstone inte bakis...) i morse så tog vi en tur till Sundsvall. Först IKEA för att köpa ett skåp till badrummet. Åsså belysning till vitrinskåpet i butiken. Där änglarna står. Det är ju så himla mörkt där nu. Sen hälsade vi på Bubb m familj. Underbart nog blev vi bjudna på middag. Gulasch-gryta och det var så jäkla gott att jag nästan inte kunde sluta äta. Och söndag och allt så blev det två glas rött oxå! (Till dom som inte skulle köra bil...)
Klockan blev ganska mycket innan vi for hemöver så barnen slocknade så fort dom satt sig i bilen. Och det var bara att bära in dom så fortsatte dom att sova. När jag lyfte ur Nellie ur bilen så sa hon "Oj..oj..oj-oj" och sen lutade hon sig mot min axel och sov vidare.

I morgon har barnen och Kim sportlov. Själv går jag ner på Centralgatan 35.... I lördags var det skitkul. Jättemycket folk. Jag som trodde det skulle vara folktomt eftersom det var marknad i Pålgård. Icke! Ändå kanske marknaden var en bidragande orsak eftersom folk var "ute i farten" liksom.

Äh, det här blev ett väldans ointressant inlägg. Men va fan... det är ju inte det första i den kategorin...

Ses i mörrn! Go'natt!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Det är din blogg, du får skriva vad du vill! och
jag läste fel som vanligt: "har man blivit en BAGARE"....

Postat av: Åsa

Bagare? Nä, inte ännu.... Det närmaste bagare jag är, är mina "badmuffins"... :)

2008-03-03 @ 10:37:34
Postat av: alias Kvasthilda

Ja det lät väldigt spännande. Vad är det??

2008-03-03 @ 11:38:36
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Åsa

Som små badbomber, fast dom ser ut som en muffins - i muffinsform och allt!

2008-03-03 @ 14:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback