Lundhags och korvgrillning

Ännu en solig dag! Underbart!
Efter frukost åkte vi till Järpen och Lundhags. Både Nenne och jag hittade varsin softshell-jacka på rea. Hoppas jag inte ångrar mitt köp. Den var jättefin. Så var vi på Åre Kristallen och kikade. Det är en presentbutik som jag brukar kika in i när jag är i Järpen, även innan jag startade butiken. Mycket kul grejer men det bidde bara ett pyttelitet doftljus för 19 kronor. Det ska vi elda ikväll!

När vi kom hem tog vi skidorna och åkte upp i skogen och grillade korv. Nellie kämpade på och hade mycket gott tålamod trots mången rumpkontakt med marken. Strålande sol (det är det faktiskt fortfarande), men nu sitter vi i stugan och mår gott.

Oj, nu kommer Nellie med "Den försvunna diamanten" så nu är det familjespel som gäller!!!

Hoppas ni mår bra allihopa!

Och avslutningsvis: TACK ANDREA för hjälpen idag! Du är helt bäst!!!!


Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Ett glas rött till korven??? :)
Jag längtar också efter snö.
Enda chansen att få det är väl att flytta uppåt.
Ringer flyttfirma direkt!

2008-03-23 @ 12:47:00
Postat av: Anonym

Hö,hö! (Som Långben säger)
Nä, inget rödtjut till grillkorven!

2008-03-23 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback