Paketinslagning - en konst!

Idag hade jag besök av en dam som är bekant med en Hammarstrandsbo som jag känner litegrann. Hon är en hejjare på att slå in paket snyggt. Å då menar jag att hon verkligen behärskar tekniken och har t o m kurser i det. Möjligen kan det bli en kurs hos Spirit så småningom om det finns fler intressenter än jag. Verkar skitskoj att kunna, men dyrt....

Om ni varit in på min nya hemsida så ser ni att jag kör sista dagen på Hammarn nästa lördag. Sen blir det till att flytta hela skiten och jag har tänkt öppna i Bispan på tisdagen den 8:e. Jag kommer att bjussa på kaffe och kaka hos Café Gourmé. Bara det är väl värt en resa va'?! Ja, då kanske jag ska ta och fixa lite fikabiljetter då...

See Ya!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

På tal om nåt helt annat.... jag kollade ett avsnitt av Allt för byn som jag missat och vilka dök upp där och kramade om Emil om inte... ;-)
Jag har några avsnitt kvar att kolla men det tar ju sin tid, även utan reklam....

Postat av: Marja

Jag har länge önskat gå en kurs i paketinslagning. Visste inte att det fanns här. Skulle det bli nått framöver vill jag vara med! Trevlig helg. Kram...

2008-03-28 @ 21:45:35
URL: http://marjamej80.blogg.se
Postat av: johanna

Ja jag kommer ju handlöst!
Vad kul!
Ses då om inte förr...kram

2008-03-28 @ 22:04:06
URL: http://josblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback