Vernissage

Ja, idag ska jag på vernissage på Vildhussen. Jag går dit solokvist efter jobbet. Ska bli skoj att se konstverken. En av konstnärerna var in i min butik igår. Se bara vad han kan måla! 

Idag snöar det igen. Ena dagen vår och andra dagen vinter. Men det är väl så det är den här årstiden. Barnen och Kim åker nog till slalombacken som vanligt. I morgon har jag fått order från Tuva att följa med. För då kan jag åka med Nellie så Tuva får prova att åka bräda med sin far. Antar att hon är 400 gånger bättre på det än vad jag var. EN gång har jag provat. Och då höll jag på att få hjärnskakning flera gånger om. För inte var man så pass smart att man hade hjälm.... Åsså startade vi ju längst upp i backen (tog bil upp). Snacka om kaxigt! En av mina vänner fick dock åka skoter ner med en ond handled. Sen dess har jag inte ens tänkt tanken på bräda igen....

Snöplogen åker i full fart, fram och tillbaka, här ute på Centralgatan. Det är bara att hoppas att den inte tar med sig min gatupratare!

I kväll lär man hamna framför "Andra chansen" på tv. Gissar att Johnson & Häggkvist + hmmm.... Ola (om han har vässat till sig lite)  går vidare till finalen. Inga jätteodds på den chansningen förmodligen. Vi får se ikväll hur det går!

Kram i snöyran!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjaba. Ville bara rätta lite, armbågen! var det som tog smällen i slalombacken, ojnevojne skoter nerför backen, läkarbesök, röntgen men ingen större skada. Har inte heller stått på en bräda sedan dess!!
En annan skadeuppföljning. Lårkakan är kvar men den lilla blåningen är nästan borta. Har två ggr denna veckan spelat innebandy och det har gått jättebra. Ska rida igen nu på söndag och jag tar med mig limmet så jag kan sitta kvar i sadeln denna gång.
Kramisar Malin

2008-03-08 @ 11:00:20
Postat av: Åsa

Mycket ska man vara med om...=)
Hur ska du få bort limmet från rava sen då tro..? (Akta så du inte blir tvungen att gå med en häst mellan benen (?!)framöver....
Kram!

2008-03-08 @ 11:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback