Förlåt...

Lite dåligt samvete känner jag allt. För att kanske ha gett upp för tidigt? Är Bispgårdsborna lite putt på mig nu?
Men samtidigt måste jag nog vara lite egoistisk nu och tänka på vad som känns bäst för mig. Och att leva på skulder är ju väldigt omöjligt....
Det lät som att det fanns aspiranter på lokalen så jag hoppas innerligt att det dyker upp någon annan affärsverksamhet här. Då kanske jag blir förlåten...?!
Nu kör jag 30% på allt i butiken så har ni möjlighet så kom hit och småfynda lite.... (eller mycket!).

Annars då? Jo, tack. Jag har sovit som en stock inatt. Dock inte Tuvis, vilket resulterade i att pappa Kim fick snällt gå och lägga sig i källaren och Tuva tog plats i stora sängen! Vi sov gott allihopa sen...

Och igår kom M&M förbi en sväng och jag blev sååååå glad!!!!! Tack för att ni kikade in!

Såg ni förresten "Kulturens fria ord" i ÖP igår? Om jag lyckas länka rätt så hittar ni det
här .Undrar vem fan "ÅR" är...

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Självklart ska du göra det som är bäst för dig i nuläget, precis som det var rätt då du startade upp.

Man måste våga för att vinna!!

2008-05-07 @ 15:55:06
Postat av: Åsa

Tack Katarina!

Det där var precis vad jag behövde höra nu.

Kram!

2008-05-07 @ 15:59:36
Postat av: Susanne

Toppen!

Snyggt inlägg i kulturdebatten!! :-)

/ Susanne

Postat av: Åsa

Ha, ha! Jo, det kändes som att han borde få på "långtobakskäften"!

2008-05-08 @ 09:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback