Härlig lördag - Allt för byn IGEN!!!

Nä, jag är inte helt borta. Jag vet att det är fredag. Men i morgon ska vi åka in till stan. Beroende på när vi kommer iväg så blir det kanske en kort sväng på stadens gator, sen drar vi till polar'n och äter gott (förhoppningsvis) och dricker gott (förhoppningsvis...inte för mycket!) och sen blir det Allt för byn på Gamla Teatern.
Jo, jag har sett showen ett par gånger (!!!!) förut, men resten av familjen har ju inte sett den färdiga produkten. Så jag offrar (eller...?) mig och ser det en gång till.

Kom i går kväll på att Nellie-Brell kommer ju inte att ta en plats själv, utan sitta i knät. Hon vill nog det + att hon kommer ju inte att se ett smack om hon sitter själv. Så jag kollade med GT och jag tolkade det som att dom kan köpa tillbaka en biljett och sälja den. Eller om vi hittar någon som vill hänga med oss galningar...

Sen får vi bo i svågerns lägenhet. Pratade med honom i morse och han sa att vi skulle känna oss som hemma. Ok, smörfinger-kladd på hans blanksvarta kök då kanske??
Frågan är bara hur vi ska få barnen att vara hyfsat pigga tills det är läggdax... Tuva hade ett förslag i morse och det var att dom kunde ju äta vattenmelon!? Vet inte om det är i förebyggande syfte eller om man ska trycka i dom melon när dom är som tröttast.. :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha det så himla skoj i storstan vår!

Skönt med lite avbrott i vardagen och vad kan då vara bättre än en "Allt för byn-show"?! Länge sen nu...Ses, kjam!!

Postat av: Åsa

Och ha det bra i den riktigt stora staden du!

Kram!

2008-05-09 @ 12:42:53
Postat av: Suss

Vattenmelon?!! :-) Hm undrar om det är det man ska knapra när man pluggar till tenta!! Tror man mest blir pinkis av allt vatten... men det går ju att testa s



Hoppas ni får det bra, själv åker jag åt andra håller och ve´ar med brollan.

Kram

2008-05-09 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback