Leka reporter... igen !

Ja då ska man dra på sig presshatten igen. ÖP ville att jag gör ett reportage och mejlar in till dom ikväll, efter musikalen. Ja, alltså det är musikalen jag ska skriva om. Nu känns det som att jag borde försöka förbereda mig en liten aning och kanske skriva ner ett par frågor att ställa till lämpliga personer.... (Tänka, tänka!!! Uh, vad sjutton ska jag fråga om... Hjälp!)

Och genast ringde jag och kollade om jag kan få reservera bra plats, långt fram. Detta eftersom jag inte har något långt objektiv till kameran. Skulle gå bra det. När jag sa att vi var två pers. så skrattade B och sa: "Ja, du har väl ett väldigt stort stativ med dig så ni måste vara två!"

Nä, nu jädrar måste jag fundera ut frågor....

Ni får väl glutta i ÖP vad resultatet blir. (Hamnar förmodligen på webben redan i natt....)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja du Åsa du blir nog knappast "göralös" för du verkar ha diverse kvaliteer heja på

2008-05-30 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback