Möte igen....

Usch. Är inte alls särskilt laddad för ett möte som beräknas pågå mellan kl 18-22. Men, men.... Fick ansvaret att låsa upp och att låsa när vi är klara så då kan man ju inte göra annat än att gå dit...

Nu är det i alla fall sista veckan med butiken. Har sålt slut på en del grejer men fortfarande hoppas jag förstås på att bli av med fler saker. Om ni vill "uppdatera" er lite så spana in
www.spiritofjamtland.se. Jag har lagt in lite rea-priser nu.

I kväll har Tuva premiär på musikalen. Lite nervös var hon nog i morse, men mycket förväntansfull oxå. I morgonkväll ska Kim gå och titta och jag ska kolla på torsdag. Ska bli såååå kul!

Oj, nu tog orden slut....

Kommentarer
Postat av: Jannike

Krama skruttan och önska henne lycka till!!!



Postat av: Åsa

Tack, det ska jag!

Hon är så lycklig som får träffa Jocke & Jocke varje dag nu =)

2008-05-27 @ 16:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback