Oh YES!

Det verkar som att jag lyckats (igen?!) som glad amatör-skribent.
Check 
THIS out! 

Hade oxå fått ett mejl från redaktör på ÖP som bl a skrev så här:
"Jättebra bilder! För övrigt så börjar redaktionen förstå att du kan leverera och det skulle inte förvåna mig om det dimper ner något jobb till dig med jämna mellanrum."

Jodå, jag sträcker på mig lite extra idag!

Tuvalisa fick ju ledigt från skolan idag och har följt med mig på jobbet. Hon har precis varit och hämtat en toast på Café Gourmé. Med hjärtat i halsgropen står jag och ser på trafiken när hon ska korsa gatan. Men hon är ju så himla duktig på att se sig för! En stor bracka lastbil stannade när hon skulle passera övergångsstället. Fast när hon skulle gå över nästa gång så körde bil på bil förbi....

Jaha, bara en och en halv dag kvar nu.... Skönt....

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Bra skrivet!

Postat av: Suss

Tyvärr är det ett fenomen som är J---LIGT vanligt... Yrkesförarna är bäst på att stanna vid övergångställen så de ska ha en eloge.... som vuxen törs jag iaf stoppa ut en fot på körbanan. men jag går tamejf-n inte över förrän jag ser att bilen står nästan still iaf...



2008-05-30 @ 11:44:14
Postat av: Maggan

Du är bara bäst!!

2008-05-30 @ 17:55:45
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Anna-Karin Andersson

jaha! här ser vi ju vad du skall ängna dig åt sedan du har packat ihop affären. Skribent. Ta och smörj dom lite. Det kan behövas något nytt och fräscht.

Kram!

2008-05-30 @ 17:55:53
Postat av: Carina V

Men vad bra du skriver! Det blir karriär som skribent! Vad kul!

2008-05-31 @ 16:31:31
Postat av: Åsa

Tack och bock!

Ja, man kanske får sig ett och annat uppdrag. Rätt lämpligt så att man kan smyga igång och samtidigt lära sig en del.

Nu får ni lusläsa ÖP framöver för att se om jag lyckats igen :)

Fast när jag skriver vissa saker, som t ex svaret på Bernt Carlssons recension så går jag nog under "ÅR" istället...



Kram på er i sommarvärmen!

2008-05-31 @ 16:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback