Punkt, slut !

Beslutet är fattat. Innebär taskig sömn, lite halvdålig aptit (kanske ändå positivt för jag lär inte svälta ihjäl direkt...) och att magkatarren är hyfsat nära igen. :(

Vad jag pratar om? Tja... Spirit of Jamtland är snart ett minne blott.
Eller förresten, företagsnamnet ska jag ha kvar. Men butiken upphör!

Så nu måste jag se över hur jag ska lägga upp utförsäljningen....

Jag är ändå glad över att jag provat på att vara egen företagare. En erfarenhet som känns bra att ha i bagaget.

En ny erfarenhet lär bli världen hos Arbetsförmedlingen.... Oj, oj!

Kära blogg-kompisar, är det något ni vet i butiken som ni väldans gärna vill ha - hör av er snarast (innan min stora utförsäljning) så fixar jag ett bra pris!

Kram......

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men shit :( Ja, men det kanske är skönt att du tagit ett beslut, sen löser sig resten... men jätte jäte tråkigt!!

Postat av: Hanna

Men shit:( Usch vad sorgligt det ska kännas, men du har tagit ett beslut, och sedan löser sig resten! kram till dig

2008-05-06 @ 11:12:41
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Heléne

Tråkigt att höra att det inte går bra för dig!! Men jag utgår från att du tänkt över ditt beslut ordentligt. Som representant för Arbetsförmedlingen, får jag väl säga att det är som ett "försäkringsbolag" - regler att följa för att få ut en ersättning när "olyckan är framme"...Lycka till med allt du kommer att hitta på!! Kramar i massor!!!

2008-05-06 @ 11:52:44
Postat av: Eva

Jättetråkigt men du har verkligen gjort det bra som vågat prova för det är ju inte helt enkelt att vara egen företagare

Kram Eva

2008-05-06 @ 12:39:13
Postat av: johanna

Vad trist! Jättetråkigt. Har du tänkt över paviljongen i sommar eller skippar du det med?

Är ju förvisso helt rätt årstid att vara "ledig" på (kan jag intyga!), men nånstans i bakhuvudet gnager det ju lite att man bör skaffa ett jobb...

Jag ska komma in nån dag, när bommar du igen?

KRAM

2008-05-06 @ 14:17:27
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det var ju synd att folk inte uppskattar en bra affär med en så snygg ägarinna och så många fina saker i hyllorna. Jädrans bybor. Själv har jag ju inte bidrag så mycket heller men några snygga saker har du fått sålt åt mig.

AFB-biljetterna låg där jag trodde mig lagt dom så nu kan jag andas ut inför lördagens hallabaloooo.

Några på jobbet har redan varit och sett AFB på G:a teatern och tycker det har varit jättebra och roligt. Samtliga har även frågat om jag har någon släkt/bror med i ensambeln. Jomenvisst säger jag, vi är SKITTAJTA och umgås jämt!!!

Kramisar Malin

2008-05-06 @ 14:41:24
Postat av: Jannike

Jag provar igen

2008-05-06 @ 15:28:41
Postat av: Jannike

Jag provar igen

2008-05-06 @ 15:30:17
Postat av: Jannike

Ok det verkar funka!!!! Fattar inte, så konstigt...



Ja skönt att ha tagit ett beslut kan jag tänka, men samtidigt tråkigt....



Kram till dig!!



2008-05-06 @ 15:35:48
Postat av: Åsa

Tack alla för medkänsla och omtanke. Visst känns det tungt nu, men jag vill gärna tro att saker och ting löser sig ändå till slut.



Kram, kram.....

2008-05-06 @ 16:40:30
Postat av: Maggan

Jag vet hur du brottats med hur du ska göra och ETT beslut är bättre än inget, än hur svårt det kan vara. Det är nog inte det sista du gör i "egen-företagar-branchen" tror jag.

Hmm, finns det by Myhr-mössor kvar i min storlek? Alltså 3-7 år? Skulle gärna köpa flera.

Kram på dig!!

2008-05-06 @ 18:10:04
Postat av: Suss

:-( Som sagt Du har iaf provat på det.... så ta nya tag med näsan riktat mot nya mål!!!

2008-05-07 @ 09:28:47
Postat av: Maria

Oj! Men som sagt, du lär ju ha tänkt över ditt beslut! Måste nog kika in idag då,när jag ändå ska till bispen, mössor är högintressanta liksom bebispresent! Kram å självklart kommer allt ordna sig, det gör det ju alltid!

2008-05-07 @ 09:31:46
Postat av: Åsa

Mags - "Din storlek" =3-7 år... Jodå! 2 kvar. Jag tar hem så får du kolla!



Suss - Jag har så liten näsa. Tror du det går bra ändå?



Maria - Ja, kika in! Det finns inte så många mössor kvar, men några...



Kram!

2008-05-07 @ 10:22:52
Postat av: Katarina.S

Du har ju iaf provat, och provar man inte så får man aldrig veta.

Hoppas du kommer på nåt annat att sysselsätta dig med.



Kram Katarina

2008-05-07 @ 15:50:12
Postat av: Susanne

Du har ju haft modet att försöka i allafall - inte alla som har det! Lycka till med det du väljer att ta dig för med härnäst!

/ Susanne

2008-05-07 @ 17:06:26
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback